L'INCONTRO-una tassa, un somriure: un cafè per a tu
Estem al c/ Maragall i davant la plaça de l'estació de RENFE a Cornellà de Llobregat
12 de nov. 2009
Fes-te sentir!
Aquest apartat està dirigit perquè els nostres clients puguin donar la seva opinió sobre l'empresa, i així poder formar part d'ella mateixa!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Dades personals
Roger
Visualitza el meu perfil complet
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2009
(3)
▼
de novembre
(3)
Fes-te sentir!
La nostra carta
Benvinguts a l'incontro
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada